خرید اینترنتی شارژ رایتل
🌀 همیشه دعا کنید: 🌀
چشمانی داشته باشید،
که بهترین ها را در آدم ها ببیند!
قلبی که خطاکار ترین ها را ببخشد!
ذهنی که بدیها را فراموش کند!
و روحی که هیچگاه، ایمانش به خدا را از دست ندهد...
«آمین»
فروشگاه شارژ رایتل
تا بحال کسی را
به اندازه ای دوست داشته ای
که نخواهی خوابش را
بیاشوبی با صدای نفس ؟
خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی

شارژ ارزان رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
انحنای هندســه ی اندام تو
جبــرِ محضِ تمــام توابع است.

من در مســاحتِ مهربانی ات
آداب عاشقی را آموخته ام

#گردیوز
خرید شارژ رایتل کاش آدم ها یکم جرات داشتن
گوشی رو برمیداشتن و زنگ میزدن و میگفتن:
ببین ؛ دلم واست تنگ شده،
واسه هیچ چیز دیگه ای هم زنگ نزدم…
خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل

خرید آنلاین شارژ رایتل
وقتی داشت می رفت,گفت:

دیگــــه هیچکس رو مثل من نمیتونی پیـــــدا کنی!

توی دلـــــم گفتم: اتفاقــــا خوبیش همینــــه...
فروشگاه شارژ رایتل ایتور
من گناه میکنم و تو جورش را میکشی...
سندش؟
طولانی شدن"غیبتت"...
اللهم عجل لولیک الفرج...

#مذهبی
#عاشقانه
خرید شارژ رایتل

خرید کارت شارژ رایتل
یا امام رضا!

حال و هوایِ قلبِ من، امروز کبوتریست


وقتی که کارِ صحن و سرای تو، دلبریست...
😢😢😢#
#واقعیت
#دلتنگی
شارژ رایتل
اوج غم این قصه در این شعر همین جاست :

من بی تو پریشان و _تو انگار نه انگار...😢
شارژ فروشی رایتل

سایت ایتور