خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

شارژ ایرانسل
در کشوری که ارزش زن به زیبایی و ارزش مرد به دارایست
دنبال انسانیت نگرد....!
شارژ فروشی ایرانسل
همین که قاصدکی را ،
فوت کنی
تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد
برای دلم کافیست . . .

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل
وقتی بود و نبودت واسه کسی مهم نیست.
نبودت رو انتخاب کن!!!
اینجوری ب بودنت احترام گذاشتی!!!!
خرید شارژ ایرانسل ‏زیر بارون با توأم
تو خیابون باتوأم
تو دلم برف اومده
تو زمستون با توأم
حرفی از رفتن نزن نه نمیشه ...
من تو خیالم با توأم
تا خوبه حالم با توأم
فنجون قهوم خالیه
اما تو فالم با توأم
خواهشی دیگه ندارم این آخریشه ....



#مهدی احمدوند" بارون "
فروشگاه شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

این عاشقانه ها که به تو گفتم
کوه به کوه میگفت
بهم مى رسیدند...!
خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل
کاش باران بگیرد …
کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…
و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…
و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص.....
خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
در دلِ من چیزیست، مثلِ یک بیشه ی نور

مثلِ خواب دمِ صبح

و چنان بی تابم

که دلم می خواهد، بدوم تا تهِ دشت

بروم تا سرِ کوه

دورها آواییست که مرا می خواند...

 

"سهراب سپهری"
خرید کارت شارژ ایرانسل
دنیا راخیلی کوچک می بینم

که بگویم یک دنیا دوستت دارم

پس بدان که از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوست دارم

سایت ایتور