فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
تـــو نباید " دعای مـن " باشی ! از خـدا خواستم ، مـوافق بود ! مـیـتوانی خــدای من باشی ...
نگاهی شیشه ای دارم به سنگ مردمک هایت

الفبای دلت معنای «نشکن!» را نمی فهمد

کارت شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل
گاهی اگر خواستی ،اگر توانستی
،اگر هنوز یادی از من در سر، که نه در دل داشتی ،
در کوچه ی تنهایی من قدمی بگذار
شلوغی کوچه ظاهریست
جز تو کسی تو این کوچه عزیز نیست
از تو

شبی جا مانده در من

که هرگز

صبح نخواهد شد ...!
شارژ ایرانسل کسى که خیلى وقته تنهاست،
یعنى دنبال یه رابطه ى بى پایه و بى ریشه نیست...

✌...
فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

شارژ ایرانسل
زندگی سخت است تو آسان بگیر

زندگی درد است تو درمان بگیر

زندگی مار است تو جانش بگیر

زندگی جام است تو کامش بگیر . . .
ﻫﯿﭻ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻌﻨﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ، ﻣﮕﺮ ﻣﻌﻨﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﺪﻫﯿﺪ
خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور
حصاری دور انگشتانت....
نشان میدهد...
که مردی...
گوشه ی این جهان....
تمام تو را می پرستد...!
راستی...
چقدر انگشتر به دستانت می آید فسقلی...!
دلم دل نیست ، دریا نیست ، مرداب است
که موجی هم سراغش را نمی گیرد
نه میل زیستن دارد نه می میرد#دلتنگی
شارژ فروشی ایرانسل

سایت ایتور