رایتل

کارت شارژ رایتل
(۲)
مرد آنست که وقتی گُلِ او غمگین است
در به رقص آورِیَش، سازِ درایت دارد
.
مرد آنست که حتّی جسدِ بی جانش
با رقیبان سرِ معشوق، رقابت دارد!
.
"ای که از کوچه معشوقه ما میگذری"
چشم درویش بکن! عشق، قداست دارد

#محمد_صادق_زمانی نشود فاش کسی آنچه میان منو توست
تا اشارات نظر نامه رسان منو توست
گوش کن با لبی خاموش سخن میگویم،گوووش کن
پاسخم‌گو به نگاهی که زبان منو توست

روزگاری شدو کَس مرد رَه عشق ندید
حالیا چشم جهانی،نگران منو توست


#sara.n
#my_love فروشگاه شارژ رایتل ایتور

خرید کارت شارژ رایتل

شارژ ارزان رایتل
میگویند : از محبت خارها گل میشود

اشــــتــــبـــــــاه اســــــــت

اینگونه درست است :
از محبت آدم ها حــــــار میــشوند.... وارد عمل شوید.
اغلب افراد یاد می‌گیرند یک کار را چطور انجام دهند اما هیچوقت انجامش نمی‌دهند.
متاسفانه تعداد کمی از آدم‌ها طوری زندگی می‌کنند که به آن موفقیتی که همیشه دررویاهایشان بوده دست پیدا کنند. واین یک دلیل ساده دارد :
هیچوقت وارد عمل نمی‌شوند خرید آنلاین شارژ رایتل

خرید شارژ رایتل

خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
الهی من تو رایاری نکردم
بغیرازمعصیت کاری نکردم
جوانی راامانت داده بودی
امانت رانگه داری نکردم...
به جای شکرتودیدی چه کردم
نمک خوردم نمکدان راشکستم
گذشتم من ز مرزبی حیایی
نبردی آبرویم راالهی
میان معصیت بودم شنیدم
صدایم می کنی بنده کجایی
#دلنوشته #خدا هرگاه ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺸﻨﺎﺳﯽ ، ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻭ
ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ، ﺗﻮﺟﻪ ﻧﮑﻦ !
ﺑﻠﮑﻪ
ﺑﺒﯿﻦ ﺍﻭ
ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ی ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ
ﭼﻄﻮﺭ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ!

(ﻟﺌﻮ ﺁﯾﮑﻤﻦ)


#واقعیت خرید اینترنتی شارژ رایتل

شارژ فروشی رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور
مگسی را کُشتم
نه به این جرم که حیوان پلیدیست، بد است
و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است
طفل معصوم به دور سر من می‌چرخید به خیالش قندم
ای دو صد نور به قبرش بارد
مگس خوبی بود
من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد
مگسی را کُشتم!
#شعر#طنز #حسین_پناهی شارژ رایتل تو کلاس درس خدا!!!
اونی که ناشکری می کنه ردمیشه؛
اونی که ناله میکنه تجدیدمیشه؛
اونی که صبرمیکنه قبول میشه؛
اونیکه شکرمیکنه شاگردممتاز میشه؛
منم دعا میکنم همیشه شاگردممتاز خدا باشی
شما هم دعا کنید تا همه همکلاس باشیم.
#آمین
ظهرتون بخیر خرید شارژ رایتل به صورت اینترنتی