سر کلاس معماری جهان استاد گفت میخوام شفاهی امتحان بگیرم، ما هم هیچ آمادگی نداشتیم که درس 3 واحد عملی رو بخوائیم شفاهی هم جواب بدیم.... گفت میخونم بیائین جولی کلاس... همه داشتن سکته میکردن ، اسم یکی از پسرای کلاس و خوند دفه اول جواب نداد دوباره که اسمشو خوند دوستش بلند شد گفت: اجازه بدین پامپی شو عوض کنه. کل کلاس رفت رو هوا :))))) پسره هم 3 واحدو حذف کرد :|

خداحافظ ای نخــــــــل ها چاها دگر نشـــــنوید از علـــــــــی آه ها که شام علــــــــی گشته دیگر سحــــــر که امشــــــــب رود نزد پیغمـــــــبر . . .

خودتان را پیدا نمی‌کنید تا اینکه با واقعیت مواجه شوید. فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل شاید خیلی ها مثل من بودن : بچه که بودم 10 ساله ، دلم میخواست تو فروشگاه بزرگا گم بشم بعد برم دفتر گم شده ها از اونجا تو بلندگو اسممو بگن برام افتخار بود ! جالب اینکه 2 یا 3 بار با هم دستی مامان و بابام اینکارو کردم یعنی الکی خودمو به گم شدن زدم ، خیلی هم بازیگریم خوب بود آخه مثل بارون اشک میریختم مسوول های فروشگاه زود برام کیک و آبمیوه میاوردن تو بلندگو اسممو صدا میزدن مامانم هم بعد از 10 دقیقه میومد دنبالم ! منم حسابی کیف میکردم انگار دنیا رو بهم بخشیده بودن

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود ، یاد ما باش که محتاج دعائیم هنوز سایت خرید شارژ رایتل خدایا به فرشتگانت بسپار که لحظه لحظه نیایش خویش ، دوستان مرا از یاد نبرند.

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

آن لحظه که قلبت به خدا نزدیک است یاد آر که محتاج دعایت هستم کارت شارژ رایتل تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن ...

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

از 96 ماهی شما 55 تا غرق شده جندتا ماهی داری ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ؟!
مشغول جمع و منها بودی ؟؟ 
تقصیر این مدرسه هاست که عمر شما را به فنا دادن ؛ تا به حال کسی شنیده که ماهی غرق بشه ؟؟؟ شارژ رایتل آدمایی که زیاد میخوابن تنبل نیستن انگیزه ای واسه بیدار بودن ندارن وگرنه شما بگو فردا ساعت ۵ صب بریم شمال، هرکی پانشه !

به طرف میگن با (شمشیر)جمله بساز. میگه: فداتشم شیرو خوردی؟!

بعد از مدت ها دیدمش !!! دستامو گرفت و گفت چقدر دستات تغییر کردن ... خودموکنترل کردم و فقط لبخندی زدم... تو دلم گریه کردم و دم گوشش گفتم:بی معرفت!!دستای من تغییر نکرده..دستات به دستای اون عادت کرده..