همیشه آغاز راه دشوار است،عقاب در آغاز پر کشیدن، پر می ریزد ولی در اوج حتی از بال هم بی نیاز است

یه بار طرف نصفه شب مزاحم شده بود....برداشتم میگم بعله؟؟ میگه خوابیدی؟ میگم نه اینجا هوا تازه داره تاریک میشه میگه: عـــِــه؟ مگه کجایی؟؟ گفتم من ایتالیام.... یارو ترسید شارژش تموم بشه، قطع کرد دیگه زنگ نزد !

پرداخت قبض همراه اول

به یکی میگن : چرا حموم نمی رید ؟ میگه : آخه ما قرص چرک خشک کن می خوریم. پرداخت صورت حساب سیم کارت همراه اول تو را آرزو نخواهم کرد، هیچ وقت! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی، با دل خود، نه با آرزوی من

دریافت قبض همراه اول و پرداخت ان

نه زمین باش و نه خاک، که تو را خوار کنند / وانگهی ذهن تو را پر ز مردار کنند آسمان باش که خلقی به نگاهت بخرند / وز پی دیدن تو، سر به بالا ببرند . . سرویس پرداخت قبض همراه اول دید ما کوچه ی تنگیست که چرایش چشم است چشم ما گوش عقل ما حرف سر کوچه سر بازار ، چشم ها را باید شست . . .

سایت پرداخت قبض همراه اول

الهی شمع بشی،پروانه بشم دورت بگردم بعدش فوتت کنم ،خاموش بشی،هرهربخندم پرداخت قبض همراه اول با استفاده از اینترنت همیشه دست اتفاق را میگرفتم که نیفتد اما حالا فهمیدم که اتفاق هم بیفتدباز زندگی خواهم کرد

روش پرداخت قبض همراه اول

سلامتی هرچی خوبه،،که بدش مائیم/سلامتی هرچی بزرگه،،که کوچیکش مائیم/سلامتی هرچی رفیقه،،که اگه قابل بدونن رفیقش مائیم/. پرداخت قبض همراه اول باران تنهایی. . . در آغوشم عکسانت. . . تصورکن این خداحافظی تلخ از فقدان توست. . .

در اتاق کوچکم پا می نهد بعد من با یاد من بیگانه ای در بر ایینه میماند به جای تار مویی نقش دستی شانه ای

تقصیر تو نیست . . . میترسم از سلام دوباره عشق میترسم تکرار شود تنهایی و شکستن در راه عشق