تو از آسمان که نه....آسمان از تو آمده.... تو روی زمین که نیستی....زمین زیر پای توست.... هوا را که تو تنفس نمیکنی...هوا محتاج نفس های توست... ای مهربان.. من تو را به لحظه های اجابت دعا می سپارم...

روزی که مقام تو پایین آمد،ناامید مشو،آفتاب هر روز هنگام غروب پایین می رود تا بامداد روز دیگر بالا بیاید..

مردمان شهر برای آزادی تابوتی ساختند و برای عشق مرزی.غافل از انکه نه ازادی در تابوت جای میگیرد و نه عشق مرزی میشناسد روش پرداخت قبض جریمه ترکت میکنم تاهر3راحت شویم: من ازقیدتو اوازقیدمن وتوازقیدخیانت


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

ز تلخی سکوتت من چه بگویم / همان بهتر که از غم ها نگویم تو کاری کرده ای با بی وفایی / دگر از عشق خود با کَس نگویم . . . پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد / آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد . . .


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

با یاد تو این ستاره ها رنگی بود / این دفتر خاطرات من سنگی بود از درس کلاس عاشقی سهمم باز / یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود . . . پرداخت اینترنتی قبض جریمه یک روز رسد غمی به اندازه کوه ،یک روز رسد نشاط اندازه دشت،افسانه زندگانی ما این است: در سایه کوه باید از دشت گذشت......!


پرداخت قبض جریمه

اگر ای دوست تحمل بنمایی ،همچو خاری که شود همدم گل،با تو تا مرز شکفتن ،با تو تا سبز شدن ،آنطرف تر حتی!با تو تا زردشدن میمانم....... پرداخت قبض جریمه ماه را پهن می کنی زیر پاهایم! ستاره را سنجاق می کنی به موهایم! و... تابستان نگاهم سوت می زند: من هنوز و همیشه دوستت دارم!!!

قد گل...قد خدا ... قد تموم عاشقا... قد شب...قد دعا... قد دلای با صفا...قد من...قد خودت...قد تموم لحظه ها... دوست دارم بی ادعا

من از چادرنشینان کویرم، دهاتی زاده ای از مالمیرم. اگر در کلبه ما پا بذاری، شما را با دل و جان میپذیرم.