بی هیچ دلیلی به یادت هستم تانقض کندقانونی راکه هنوز علت می طلبد

نسلی هستیم که از پشت ِ قابهای ِ شیشه ای مانیتور یکـدیگـر را در آغوش کشیدیم !!!

باران برای کسی تکراری نمیشودهروقت بیایددوست داشتنی است وتوهمان بارانی. خرید شارژ رایتل به غضنفر میگن اینجا چکار میکنی؟!میگه:پس کجا چکار کنم...؟!!


خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور


خواستم یک یاس تقدیمت کنم!
بانگاه لاله ترسیمت کنم!
ازشقایق های قلبم شاخه ای؛
ازصمیم قلب تقدیمت کنم! کارت شارژ رایتل یا رو میره سوپر مارکت می گه آقا ببخشید خیارشور دارید؟ می گه آره می گه پس بی زحمت این دو تا رو هم بشور


خرید شارژ مستقیم رایتل


صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق،تو دلت سبز،لبت سرخ،چراغت روشن،چرخ روزیت همیشه چرخان،نفست داغ،دعایت با من. شارژ مستقیم رایتل بسلامتیه خودمون که توی پلک زدنامون توی هر نفس کشیدن همیشه هستیم به یاد اونایی که بد شکوندن دل پاک و بی ریامون.....!


کارت شارژ رایتل ارزان


عاشق عشق باش و متنفر از تنفر ! با آشتی، آشتی کن و از جدایی، جدایی! با هر چیز مثل خودش رفتار کن! شارژ رایتل توی رفاقت پشت هم بودن خیلی مهمتر از باهم بودنه

دارم با دوستام راه میرم پام پیچ خورد،خوردم زمین. میگه کمک می‌خوای؟میگم پـَـ نه پـَـ شماها خودتونو نجات بدین من اینجا میمونم مقاومت می‌کنم، بریییید برییییییید!!

ساحل جواب سرزنش موج را نداد گاهی فقط سکوت سزای سبک سریست