شبکه خبر داخلی نگاه میکنی,نگران حال مردم دنیا میشی شبکه خبر خارجی نگاه می کنی نگران حال خودمون!!

خداوندا;
درروزهای سال جدید 
به خواب آنهایی که دوستشان داریم آرامش
،
به بیداریشان آسایش،

به زندگیشان نشاط،

به عشقشان ثبات 

به عهدومهرشان وفا
،
به عمرشان عزت،

به رزقشان برکت،

به وجودشان صحت

عطابفرما
.

هر روزتان نوروز / نوروزتان پیروز / نوروزتان امروز / امروزتان دیروز / دیروزتان پیروز / پیروزتان هرروز / گلمراد شدید امروز

ستاره به چشم کوچک مینماید، اما این گناه چشم است نه کوچکی ستاره پرداخت قبض جریمه سلام. شادی وغمگینی یه تنوع توسایت. اگه تنها مطالب شادی و خنده توسایت بمونه شاید واسمون یکرنگ و تکراری بشه. هممون به نوعی دل شکسته ایم. به مطالب غمگین هم به نوعی نیازه! بخش غمگین اگه ازسایت حذف بشه مواقعی که نیاز داریم باید دست به دامن سایتای دیگه بشیم. پس به نظرمن بهتره که بمونه!

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به نوشابه چیه؟ میگه: نوشابه آب داره ، گاز داره ، یه خط تلفن و برق هم بزنن دیگه تمومه. پرداخت اینترنتی قبض جریمه یارو میره سوپر مارکت میگه یه مایع ظرفشویی خوب بدین ….. صاحب مغازه میگه : گلی خوبه؟ ….. یارو میگه: مرسی سلام میرسونه!

نحوه پرداخت قبض جریمه

بهار امد و با خود گل اورد تابستان امدو با خود گرما اورد پاییز امد با خود مدرسه را اورد زمستان امد و با خود برف را اورد این وسط تو چیکاره ای روش پرداخت آنلاین قبض جریمه خانوم ستایش از تبریز خواهشا پیامک های ترکی که میفرسی باترجمه باشه.تشکر 4jok بزن ریشه ی غم و غصه رو بترکون

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

گاهی دلم میخواهد , وقتی مثل کودکی هایم بغض میکنم ... خدا از آسمان به زمین بیاید , اشک هایم را پاک کند و دستم را بگیرد و بگوید: اینجا آدمها اذیتت میکنند؟ بــیـــا بــــــرویــــــــم .... ... پرداخت قبض جریمه دوستت دارم رازیست که میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی

دیروز همه ی فامیلای بابام اینا اومده بودن خونه ی ما منم گفتم یه شعبده بازی بکنم مجلس گرم شه همه کف کرده بودن هی میگفتن چطوری این کارو کردی بعد اینکه همه ی حقه هارو گفتم برگشتن میگن اصلا جالب نبود آخه فک و فامیله داریم؟

خدا را دوست دارم،حافظ را نیز دوست دارم.....اما خدا حافظی را آنهم از تو هرگز...

تا حالا دقت کردین همه از وضع مملکت و بی قانونی مینالن و ناراضین، ولی تو دعوا که میشه همشون میگن : مملکت قانون داره هاااا