مثل ماهی پر ویتامین ، مثل سبزه پر از کلروفیل ، مثل سمنو پر از قند ، 
مثل سنبل پر ازرنگ ، مثل سیب پر از خاصیت و مثل سکه پر از قیمت هستم! 
 اینا خصوصیات شخصی بنده بود! فرستادم تا در جریان باشید.

راز عشق را در نگاهت باز کن / عشق من را در دلت آغاز کن گر هوس کردی مرا در نزد خود / گوشی رو بردار و از ما یاد کن ! تفسیر : بابا من شارژ ندارم ! بفهم !

اکثر مردم می گویند که هوش یک دانشمند را بر جسته می سازد ؛ اشتباه است این شخصیت است که این کار را میکند. (آلبرت انیشتین) از همین روزنه گشوده به درود به "پرستو" به گل به سبزه درود، میرسد از ره بهاری که تا چند روز به ساز سرود، نوروز مبارک پرداخت قبض موبایل میدونی‌ اگه توی یه جیبت ۸۰،۰۰۰ تومان پول و تو جیب دیگر یه چک پول باشه چه اتفاقی‌ می افته؟ . . . . بابات داد می‌زنه چرا شلوار منو پوشیدی!

پرداخت قبض موبایل

این اس های 4جوک که آدم میخونه افسردگی میگیره همه خواهر برادر دارن ما که مامان بچه نزایده برامون از کی بنوسیم!!! فک فامیله داریم!! قبض موبایل زنگ زدم میگم: مامان بیا منو گرفتن!! میگه:خاک تو سرم ، کشت ارشاد!! میگم پ نه پ ستاد نخبگان ایران!!

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

کاش می شد در کوچه باغ زندگی زیر چتر عقایقی روی فرش شقایقی با قلبی پر از عاشقی با عطر خوش رازقی ببینم شانه به شانه همراهمی پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور درتمام زندگی عشق تو ، سرمایه ی وجودم بود خواستن تو همیشه ، سخنانی از سجودم بود. . .

پرداخت آنلاین قبض موبایل

رفتم سرزمین عجایب سوار ماشین کوبنده شدم انقدر با ماشین زدنم داغونم پیاده شدم برم دسشویی موهامو درس کنم دوستم میگه میری خودتو درست کنی میگم پ نه پ میرم با سایه گوشیه چشمو کبود کنم به مامانت بگم زدیم!! سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور با خواهرم داریم از خیابون رد میشیم، یه تویوتا کمری داره از دور میاد، خواهرم دیگه راه نمیاد! به زور کشیدم بردمش تو پیاده رو، میگم چرا اینجوری میکنی؟ مگه میخوای بمیری؟ میگه میدونی چقدر کلاس داره آدم با یه تویوتا کمری تصادف کنه؟ خداااااااا!!!!! من از دست این فک و فامیل چیکار کنم؟ وقتی تو حالت کما رو تخت بیمارستان دراز کشیدی, مانیتور یه بازی کامپیوتری که مرگ و زندگی با هم بازی میکنن. این سخن از (فرشید رضائی) می باشد.

پرداخت قبض موبایل

امیدوارم تو سال جدید موتور آرزو هات پنچر نشه !

 عید 91 پیشاپیش مبارک

اگه سرت راروی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید قلب من طاقت اینهمه خوشبختی را ندارد